Ons rapportcijfer

Waarom? 

Wij vragen u als klant actief om een rapportcijfer na een bestelling, omdat ons bestaansrecht afhangt van uw tevredenheid.

Twee weken nadat onze klanten hun bestelling thuis hebben ontvangen, vragen wij via email of alles naar wens is verlopen. Daarbij vragen we ook om op een schaal van 1 tot en met 10 aan te geven of de klant KnusDus zou aanbevelen aan een vriend(in), familielid of collega.  Het antwoord op deze simpele vraag zegt voor ons veel over de tevredenheid.

Individuele klanttevredenheid

Een cijfer van 8 t/m 10 geeft aan dat een klant 'zeer tevreden' is, een 7 geeft 'tevreden' aan en minder dan 7 is voor ons (zeer) ontevreden. Wij hanteren deze aanpak om gericht te kunnen reageren en tot verbeterpunten te kunnen komen.

Wij vinden een 8 de minimale beoordeling, lager zien wij als een onvoldoende. Hoe we die 8 of hoger krijgen? Door de absolute wil om waar te maken wat we zeggen: KnusDus staat voor gemak en service, naast een verrassend assortiment. Daar ligt onze uitdaging, daar doen we het voor!

De beoordeling

Het gemiddelde rapportcijfer van onze klanten in de afgelopen 12 maanden is:     9,5.

En daar zijn we natuurlijk best een beetje trots op.    

Response 1 t/m 678 t/m 10
22,0%     0%          0%         100%    

        

© 2012 - 2018 landelijke woonaccessoires | KnusDus woonaccessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel