Ik heb een klacht

Dat is natuurlijk vervelend. Wij willen u graag verder helpen en een oplossing bieden. Stuur een email met uw klacht naar info@knusdus.nl. Wij zullen uw klacht dan behandelen en zo spoedig mogelijk naar een oplossing zoeken. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2012 - 2018 landelijke woonaccessoires | KnusDus woonaccessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel